Τη Δευτέρα, 15 Μαΐου 2018, στο Π.Φάληρο πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση-συζήτηση με θέμα: «Σχολικές Αθλητικές Δραστηριότητες Σχολικού Έτους 2017-2018 – Σχολικός Αθλητισμός Δ’ Αθήνας».
Η Ελληνική Ομοσπονδία Τζούντο έδωσε δυναμικό “παρών” με 4 αντιπροσώπους. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο Αντιπρόεδρος της ΕΟΤ Κ. Βάγιας, μέλος του Δ.Σ. Δ. Μπριόλας, ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής ΕΟΤ Γ.Καρασαββίδης, καθώς και η Ολυμπιονίκης Τζούντο Μαρία Καραγιαννοπούλου.
Η διαδημοτική δράση “Σχολικός Αθλητισμός Δ’ Αθήνας 2018” ξεκινά τη Δευτέρα 21 Μαΐου και θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή 25 Μαΐου 2018, με τη συμμετοχή 5000 μαθητών/τριών από 51 γυμνάσια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας.
Ελάτε να γνωρίσετε το άθλημα του Τζούντο! Θα είμαστε εκεί!
Η διαδημοτική δράση “Σχολικός Αθλητισμός Δ’ Αθήνας 2018” αφορά στη διεξαγωγή αθλητικών – κινητικών δραστηριοτήτων για τους μαθητές/τριες των Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων της Δ’ Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας, στο πλαίσιο των αγώνων ΑθλοΠΑΙΔΕΙΆΣ.
Στη δράση “Σχολικός Αθλητισμός Δ’ Αθήνας 2018” εντάσσονται εννέα (09) αθλητικές και κινητικές δραστηριότητες που αφορούν μαθητές/τριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αναλυτικότερα:
- Υδατοσφαίριση(Water Polo)
- Αντιπτέριση (Μπάντμιντον)
- Τοξοβολία
- Τζούντο
- Ποδόσφαιρο
- Καλαθοσφαίριση
- Αντισφαίριση
- Λειτουργικά παιχνίδια
- Ξυλορακέτες
Σκοπός: Η διοργάνωση των Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων ανταποκρίνεται στην παγκοσμίως αυξανόμενη ανάγκη για ενθάρρυνση και εκπαίδευση των παιδιών και των νέων στην υιοθέτηση δια βίου υγιεινών συνηθειών, στην καλλιέργεια ηθικών και δημοκρατικών αξιών και στην επίτευξη της κοινωνικής συνοχής. Μέσα από την ισότιμη και ισόνομη συμμετοχή, οι μαθητές θα καλλιεργήσουν την αίσθηση του ανήκειν, θα μάθουν να αξιοποιούν τις μεταξύ τους διαφορές και να εκτιμούν τη συνεισφορά όλων για την επίτευξη ενός κοινού στόχου, θα αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και θα βιώσουν τη χαρά του παιχνιδιού.
Στόχοι: Οι Σχολικές Αθλητικές Δραστηριότητες θα αποτελέσουν ένα μέσο εξάσκησης και πρακτικής εφαρμογής των γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που αποκτούν οι μαθητές/τριες κυρίως μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.